2014. június 22., vasárnap

1. díj!


Nagyon nagyon szépen köszönöm a blog 1. díját Dreamy Girl-nek!!!! Nagyon boldog vagyok, hogy rám is gondoltál! *u* A többit is ki fogom majd rakni, de egyenlőre csak ennyire van most időm. :)

Szabályok:
1.Tedd ki, hogy kitől van a díj!
2.Írj magadról 11 dolgot!
3.Válaszolj 11 kérdésre!
4.Tegyél fel 11 kérdést!
5.Küld tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:
1. Az egyetlen egy sport amit imádok csinálni és nem is szándékozom abbahagyni, az a tánc.
2. Csak most épp problémák vannak a csapatban, mivel a továbbtanulás miatt ketten Dunaújvárosba mennek koleszba és most keressük a megoldást, hogy hogyan is legyen ezentúl.
3. Mindig is szerettem volna zongorát tanulni, de egy zongorára pénz sincs és még csak helyet sem találnánk neki, így gitározni tanulok.
4. Nagyon jó kapcsolatot ápolok a szüleimmel, főleg anyukámmal, apummal az a baj, hogy sajnos homofób, de mind a hárman (én, a hugom és a nővérem) apu ellen vagyunk ebben a témában...
5. A ballagáson egészen addig nem sírtam, amíg oda nem jött az egyik legjobb barátom (aki az évfolyam társam volt és ő ott maradt a suliban, gimiben) és kisírt szemekkel oda adta a virágot, majd a vállamra borult zokogva.
6. Ott elszakadt nálam a cérna és egymás vállán zokogtunk, majd amikor visszaállt a helyére, jött a másik barátnőm, aki ugyan úgy ballagott és ő is sírt, én pedig ettől még jobban zokogtam, szóval... sokat sírtunk azon a napon.
7. Nagyon szeretem az állatokat, volt is egy kutyám, egy németjuhász, de mivel panel házba költöztünk, így el kellett tőle búcsúznom.
8. Színjátszó iskolába akartam menni továbbtanulni, de nem vettek fel, pedig minden álmom az az iskola volt.
9. A második helyen megjelölt iskola pedig egy vendéglátó iskola volt, szóval most cukrásznak fogok tanulni.
10. Mostanában nagyon felkapott lett a 5sos, és én is hallgattam tőlük néhány számot, de én nem lettem valami nagy rajongójuk.
11. Oké, jó számaik vannak, meg minden (nekem is megvan 2 számuk), de úgy érzem, nem én leszek a legnagyobb 5sos fan. :)

11 válasz:
1. Milyen blogokat olvasol?

Hát, legfőképp Larry-t (DAM DAM DAM), de van néhány Liam-es is (természetesen :3) és egykét "1D-s srác és egy tök ismeretlen csaj" blog is, de azokat nagyon elhanyagoltam mostanában. Nagyon ráálltam a Larry-s blogokra. Főleg az angolokra. *u*
2. Mit tervezel a nyárra?
Semmit. :D Még kihasználom az időt, amig a haverokkal lehetek korlátlan ideig, néhány táncverseny és természetesen nagyim látogatása BP-n. :)
3. Hogy sikerült az év vége?
Hát őszintén... szarul.xd Lett egy kettesem. :c Mondjuk kémiából mindig is sötét voltam, szóval ez a hír senkit nem lepett meg.
4. Miért kezdtél blogot írni és miért ebben a témában?
Hát, már rég ki akartam próbálni magam írói téren, hogy mit tudok és mivel Larry-t imádom a legjobban, így róluk. Mondjuk először Liam-es blogot akartam írni, bele is kezdtem, de a 3. résznél tovább nem jutottam. Megpróbálkoztam utána egy Larry-s futó sztorival is, de azzal se mentem sokáig, így arra gondoltam, hogy maradok a one-shotoknál. :)
5. Hiszel Larry-ben? Ha igen, miért? Ha nem, miért?
  Az elején nem hittem benne, csak aranyosnak tartottam, ezt a "téveszmét", hogy együtt vannak, de aztán egyre több Larry fact-ot olvastam, meg videókat néztem, és egyszer csak azt vettem észre, hogy elkezdtem benne hinni. Már minden profilom Larry-s (twitter, insta, wattpad, deviantart, stb). Túl sok olyan dolgot csinálnak, mondanak, amikor nem látják a kamerákat, hogy  nem tudom elhinni, hogy "csak barátok". Én biztos vagyok benne, hogy nem csinálnék ilyeneket a legjobb barátnőmmel.xd Amugy félreértés ne essék, attől függetlenül, hogy hiszek Larry-ben, NEM utálom Eleanort. Sőt, szerintem ő még segít is a srácoknak. :) 
 6. Kedvenc zeneszámod?
Papa Roach - Last Resort 
7. Kedvenc Filmed?
Tökéletes Hang/Eredet (ez a kettő a kedvenc, bocsi, nem tudok dönteni.xd)
8. Mi az amit szeretsz magadon?
 A körmömet. :D
9. Szerinted számít a külső, vagy inkább a belső fontos?
Szerintem mindkettő. Ez hülyeség, ha valaki azt mondja, hogy "ő csak a belsőt nézi", mert ha te elsőnek meglátsz valakit, aki nem felel meg a te elvárásodna (csúnyább mint a fejedben kialakított kép), akkor nagyon valószínű, hogy nem fogsz oda menni hozzá. Ha facebookon rád ír egy tök ismeretlen srác, aki a prof. képe alapján neked nem jön be, akkor valószínűleg nem fogsz neki visszaírni. Az már lehetséges, hogy valamilyen oknál fogva összekerültök és megismered, hogy milyen ember is ő és megtetszik, stb., de az első benyomás is nagyon sokat számít. Ha valaki azt mondja neked, hogy "nekem csak a belső számít", az feltehetőleg hazudik neked is, és önmagának is.
10. Mi a hobbid?
Zenehallgatás közben rajzolás. :)
11. Kedvenc blogod/blogjaid?
Fúúúúhaaaa, hát ezt nehéz lenne felsorolni, mert sok van....

11 Kérdés: 
1.Kiben bízol meg legjobban?
2.Milyen a kapcsolatod a családoddal?
3.Szeretnél majd gyerekeket?
4.Ki a kedvenc színészed?
5.Van háziállatod/Vannak háziállataid?
6.Ha igen, hogy hívják őt/őket?
7.Voltál valaha korházban?
8.Milyen zenéket hallgatsz?
9.Hány éves vagy?
10.Vallásos vagy?
11.Szoktatok programokat szervezni a családoddal?

Akiknek küldöm:
Zsoo
Dreamy Girl
Blackbird
horan vandaa.
Lara and Lucky
Lilly Stylinson
Edina Stories

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése