2014. június 14., szombat

Helyzetjelentés!

Hey tündérkéim!
Nos, először is, meg szeretném köszönni, a jobbulás meg e fajta komiaitokat, nagyon cukik vagytok! :3 Jó hír, hogy már jól vagyok, itthon vagyok, szeretek mindenkit, peace, love, stb. :D
Na most a rossz hír pedig, hogy nekem ma még ballagásom van, aztán holnaap megyek egy hét tánctáborba, so még min.egy hétig nem jelentkezem. :c Viszoooont, ha hazaértem, az elkövetkezendő napokban megleplek majd bennetek egy sztorival! yaaaay!
Nagyon nagyon szépen köszöm a díjakat, amint tudom kirakom őket, imádlak titeket! :')
Puszi mindenkinek és kívánom, hogy teljen a nyaratok wonderful-osan! c:
Pussssz! xXx
Reni

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy minden rendben van! :) Semmi baj, èlvezd a nyarat, mi várni fogunk rád! ;)

    VálaszTörlés
  2. Jajjj már nagyon kezdtem aggódni, hogy mi történhetett... :O
    Remélem most már tényleg minden rendben lesz! :')
    Remélem nagyon szép lesz/volt a ballagásod! :*
    Érezd jól magad a táborban! Nagyon várom a következőt! <3

    VálaszTörlés